Nu var det ett tag sen...

Har varken haft tid eller lust att blogga... ber om ursäkt för det (till den lilla tappra skara som läser). Har inte hänt så himla mycket heller. Just nu sitter jag nere på mitt kära hotell igen. Känns ganska hemtamt faktiskt.
Idag slutar jag klockan 6, samtidigt börjar innebandy avslutningen i klinte. Där jag skall ta emot priser tillsammans med mina små änglar på Innebandylekis. Jag skall även vara med och spela i ledarlaget. Men får se hur det blir med det... Skadade nämligen handen i torsdags när jag tränade med herrarna.. Det sa knak inne i handen och nu gör det sjukt ont. Är nog en sena som fått sig en liten knäck. Men det är smällar man får ta när man håller på med idrott. Trist att det skulle hända nu bara, vi skall nämligen till Stockholm i helgen för att spela två träningsmatcher och se Sm-finalerna i globen. Skall bli så sjukt roligt, har sett fram emot det grymt länge. Så håller tummarna att jag kan spela då vi nämligen är lite ont om folk. Så hoppas hoppas handen håller. Den får vila till fredagkväll när första matchen är, då får det bära eller brista. Tänker iaf försöka! :) Så snälla håll alla tummar för att det går.


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0