25 Maj 2010

Dagen började med riktigt trikigt väder, hade ingen lust alls att kliva upp ur sängen. Men det var bara att pallra sig upp... Nu skiner solen, men det är ändå kallt ute. Inte roligt, vill att sommaren skall vara här nu. Fast det gör ju inte så jättemycket om den inte lyser när jag är på jobbet, bara den lyser när jag är ledig. ;)

Trots det dåliga vädret så var jag faktiskt och köpte en bikini på lunchen. Så den här lilla skönheten fick följa med mig hem. :)

                                
  

Den är köpt på HM och överdelen kostade 129Kr och underdelen 99Kr.


Puss/E


Kommentarer
Postat av: H.

Aj men nice!:)

2010-05-27 @ 09:58:42
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0