Lite mer...

Har hänt lite mer på jobbet sen i förmiddags när jag skrev. Har ringt lite med jämna mellanrum, men nu är det dött igen. Sitter nu nere på hotellet, och det händer inte mycket. Finns verkligen inget jag kan göra när det inte ringer heller... Rulla tummarna kanske... Hu blir så himla trött och slö.
Skall hem till mamma och pappa sen efter jobbet iaf, länge sen jag träffade dom nu. Kanske skall fråga om mumma och moffa skall dit också för dom har jag inte träffat på evigheter...

Imorgon är jag iaf ledig, då blir det lite småplock hemma till älsklingen kommer hem. Då bär det av till Levide för att träffas hela hans familj. :) Det är alltid lika trevligt, brukar vara mysigt som tusan!

Har fått ont i min hand igen. Undra om man skall ta och kolla upp den snart kanske. Trodde det hade gått över så därför har jag inte gjort något åt det. Men nu fick jag ont igen härom kvällen när jag skulle lyfta stekpanna så nu gör det ont så fort jag tar i med handen. Hm får kolla med pappa ikväll vad han tror, han brukar vara bra på det där. :)

Ne nu skall jag nog ta mig något att äta. :)


Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0