Barn är fantastiska!

Idag var då andra dagen på VFUn, och det är så härligt att vara tillsammans med barn igen. Man blir ju bara glad av att prata med dem och höra deras tankar. Idag satt ett av barnen och lärde mig olika tecken. Han tittade i en bok pekade på olika saker och gjorde tecknet, sen satt han och tittade på mig tills jag också gjorde tecknet. Det var så häftigt att se, han ville verkligen att jag skulle läsa i boken och kunna göra samma tecken som han kan. Barn är fantastiska!

Här är två uttryck från barnen idag:
Stegstolar-Ribbstolar
Pickelnosen-Nyckelpiga

Nu är pluggandet för ikväll också klart så nu skall jag ta och strecha Jimmy som just kommit hem från Stillman-
träning.

Tjo och hej!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0