Lucky weekend

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Länge sen jag hängde här, funderar lite på att tag i bloggandet igen. Är ju faktiskt ganska skönt att få skriva av sig lite ibland. :)

Så nu skall jag gör ett ärligt försök att komma igång igen. :)

Idag är det fredag fredag fredag. Så härligt, älskar verkligen fredagar. Man mår oftast så himla bra då och går bara runt med en skön känsla i hela kroppen. Det kan man lugnt säga att jag gör denna fredag. Har nämligen skrivit klart båda examinationerna som skall in denna helg och snart bär det ut till Gammelgarn tillsmmans med hela fantastiska familjen. Där ute skall vi fira mormor som fyllde 70 i september. På Söndag skall vi spela innebandy mot Endre UA skall bli sjukt kul. Kommer njuta som bara den av denna helg.

Det enda som fattas för att denna helg skulle vara perfekt är att Jimmy inte är med. Han befinner sig för tillfället i Thailand, och jag är inte alls avundsjuk för att han ligger på stranden hela dagarna och att jag går runt här hemma i vinterjacka. Saknar honom massor, men snart kommer han hem igen. 1,5 vecka har han vart borta, halva tiden med andra ord. Men snart så är han hemma igen.

Slänger in två bilder från när jag och Jimmy var på Gran Canaria för ca 1 år sen.





Vi två ute på vandring i öknen... :) <3

Ta hand om er alla! Vi hörs.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0